Det er os, I møder i Skolefritidsordningen

Vi er en faglig uddannet personalegruppe. Hver klasse/årgang har en kontaktpædagog der har primærfokus på barnet, og som arbejder tæt sammen med barnets klasseteam og med jer forældre.

Rasmus Hansen  – Uddannet pædagog og kontaktpædagog for 0.a. I vil ofte finde Rasmus på fodboldbanen og ved tegnebordet, og så kan han de vildeste løgnehistorier.

Tim Husted  – Uddannet pædagog 1998 og kontaktpædagog for 0.b. I vil ofte finde Tim i sløjd, i Kløften, og i gymnastiksalen – og så nyder vi godt af hans kunstneriske evner, Tim kan tegne alt.

SFO

Ellen Bøgevig – Uddannet pædagog 1998. Kontaktpædagog for 2. a. I vil ofte finde Ellen i EDB, eller i gang med kreative projekter – og så er hun altid klar på en vandkamp en varm sommerdag.

Michael Hansen  – Uddannet pædagog 2015. Kontaktpædagog for 1.b. I vil ofte finde Michael i tennishallen, på fodboldbanen og i sløjd.

Joline Pedersen – Uddannet pædagog. Kontaktpædagog støtte pædagog i 2.b.  I vil ofte finde Joline i gang med kreative projekter – og udendørs aktiviteter

__

Charlotte Wohlert – Pædagogmedhjælper. Kontaktpædagog for 3. årgang. I vil ofte finde Charlotte i tennishallen, i EDB og i sløjd – og så har hun et skarpt øje for at der ser ordentlig ud i SFO’en.

Britt Ebbesen  – SFO leder. Kontaktpædagog 1.a. I vil ofte finde Britt i gymnastiksalen, i bålhytten og på cykel- eller løbehjuls ture– og så kan hun altid lokkes til en stikbold kamp.

Derudover vil i møde forskellige vikarer, som hjælper til, når vi andre må tage til møder eller er på kursus.